el-GRen-GB
OK
Σύνδεση στο rs.net
 >  Προϊόντα > SharpCRM > Πωλήσεις και marketing

Καμπάνιες

Δυνατότητα σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης καμπάνιας
Αυτή η ενότητα σε συνδυασμό με την ενότητα “ευκαιρίες”, αποτελούν το σημαντικότερο εργαλείο για την προώθηση (marketing) και τις πωλήσεις (sales) του ΚΕΚ. Αυτό το εργαλείο προσφέρει όλα όσα χρειάζονται για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση μιας καμπάνιας. Ο χρήστης κατά τον σχεδιασμό, επιλέγει χρονική διάρκεια, ομάδα στόχου (target group), τύπο προσέγγισης (τηλέφωνο, email, sms και λοιπά), αναθέτει υποενότητες σε άλλους χρήστες, καταγράφει ευκαιρίες και την εξέλιξη αυτών παράλληλα με καταγραφή επικοινωνιών εξατομικευμένα για κάθε μέλος από την ομάδα στόχου.
Οι καμπάνιες είναι διαλειτουργικές με τις υπόλοιπες ενότητες του ShaprCRM (ομάδες στόχοι, ευκαιρίες, μαζικές επικοινωνίες και άλλα), ενώ είναι επίσης παραμετροποιήσιμες, εμπεριέχοντας όση πληροφορία θεωρεί ο χρήστης ότι είναι χρήσιμη (από βασικές έως ιδιαίτερα αναλυτικές πληροφορίες).

Ευκαιρίες

Δυνατότητα καταγραφής και αξιοποίησης ευκαιριών
Οι ευκαιρίες είναι ο βασικός μηχανισμός καταγραφής και ποσοτικοποίησης όλων εκείνων των συνθηκών που συνιστούν μια ευκαιρία σε ένα ΚΕΚ. Ο χρήστης, κατά αντιστοιχία με τον μηχανισμό των ενεργειών, μπορεί να ορίσει χρονικά μια ευκαιρία, να επιλέξει εργαζομένους από τον φορέα προς επίτευξη του σκοπού και τμήματα του φορέα εμπλέκονται, να κάνει περιγραφή – όσο αναλυτικά κρίνει – της ευκαιρίας.
Συμπληρωματικά, μπορεί ακόμα, να ποσοτικοποιήσει την πιθανότητα, να ορίσει την προέλευση της ευκαιρίας, να διαμερίζει, καταγράφει και παρακολουθεί τις εμπλεκόμενες με την ευκαιρία ενέργειες. Τέλος, ο χρήστης μπορεί να κάνει εκτίμηση του σταδίου που βρίσκεται η ευκαιρία καθώς και να κρίνει την εξέλιξη της τόσο ποιοτικά όσο και στον χρόνο.